Stalo se vám, že jste si objednali jídlo a všichni kolem vás už svůj oběd dostali a váš nikde? Nedopatřením vaše jídlo bylo zapsáno na druhé straně papíru a zůstalo nepovšimnuto. Co se samozřejmě může stát, jsme pořád jen lidé a chyby se běžně dějí. Ale co když existuje systém, který může tuto práci číšníkům usnadnit a zapisování objednávek na papír už bude minulostí? A to je jen jedna z mnoha výhod, co nabízí restaurační systém. Restaurační systém využívají restaurace, kavárny, bary, fastfoody či jídelny . Především je populární ve větších provozech.
Restaurační systém šetří čas
Prioritou každé kavárny či restaurace na konci dne je spokojený zákazník, který se rád vrátí. A jak uspokojit zákazníka? Zákazník nerad čeká dlouho, s přihlédnutím k faktu, že nabízené jídlo se připravuje z čerstvých ingrediencí. V minulosti, občas v menších provozech i nyní, si číšník zapisuje objednávky na papírek a než se dostane do kuchyně vezme objednávky z více stolů najednou. Tím pádem mohou vznikat menší nedorozumění s jídlem. Což může číšníkovi způsobit zbytečný stres.
Stresu a nerozuměním odzvonilo
Na trhu je restaurační systém, kde objednávky od zákazníka číšník zadává do tabletu, smartphonu. Objednávky se přímo zobrazí personálu v kuchyni či na baru. Tedy žádné běhání do kuchyně navíc, již není nutné. Jen pokud je jídlo hotovo nebo v případě, že číšník chce předat pochvalu za jídlo kuchaři od zákazníka. Dokonce číšník obdrží systémové info, že jídlo nebo drinky jsou hotové. Číšník vidí své stoly v systému i svých kolegů a ví, které má obsloužit a vidí, který stůl si již objednal a který ještě ne. Systém umožnuje grafické zobrazení stolů. V dnešní době si lidé rádi zaplatí za svoji část účtu za oběd či drink. Tedy číšník dle požadavku zákazníka vybere v aplikaci jeho tabletu, smartphonu, jen to jídlo které chce zákazník zaplatit a zbytek zaplatí druhý zákazník. Tedy s rozpočítáním mezi více zákazníků není problém.
Co všechno ještě restaurační systém nabízí?
Restaurační systém kromě systému obsluhy a zabezpečování komunikace mezi personálem zahrnuje i informace ze skladového systému, z elektronické pokladny. Taky nabízí statistické výstupy o prodeji, nákladech, výnosech i tržbách. Restaurační systém funguje ve více zařízeních najednou. Usnadňuje převzetí objednávek, vystavování účtu za konzumaci. Pokud hledáte vhodný restaurační systém neváhejte kontaktovat:http://www.ikelp.cz.